Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?
Je kunt je bestelling alleen annuleren als de pc nog niet is begonnen met de assemblage. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail, en wij helpen je graag verder.
Kan ik de pc retourneren?
Ja, je kunt producten binnen 14 dagen zonder opgave van reden retourneren. Stuur een e-mail naar retourneren@yourownpcbuild.nl met je naam, ordernummer en besteldatum, en wij regelen de rest. Let op, retourneren is op eigen kosten.
- Custom pc's: Indien je een Custom pc hebt besteld, vervalt het recht om het product binnen 14 dagen te retourneren, omdat het om een pc op maat gaat.
Wij streven ernaar om je geld binnen 1 week terug te storten, mits het te retourneren product bij ons is ontvangen.
Zit er ook Windows geïnstalleerd op de pc?
Ja, al onze pc’s worden standaard voorzien van Windows 11 Home.
Wat zijn de betaalmethodes?
Wij bieden diverse betaalmogelijkheden:
- iDEAL
- Bancontact
- Creditcard
- Bankoverschrijving
- Achteraf betalen via Klarna
Hoe zit het met de verzending van mijn pc?
Wij verzenden je pc binnen 3 tot 7 werkdagen, tenzij anders aangegeven. Mocht er vertraging optreden, dan houden wij je uiteraard op de hoogte.
- Verzendkosten Nederland: Gratis
- Verzendkosten België: €19,99
- Al onze pc's worden verzekerd via PostNL verzonden, zodat je bestelling veilig bij je aankomt.
Hoe lang heb ik garantie op de geleverde pc?
Op alle modellen pc's die wij leveren, geldt 2 jaar garantie.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op via klachten@yourownpcbuild.nl, en wij zullen je klacht zo snel mogelijk behandelen. Klanttevredenheid staat bij ons namelijk hoog in het vaandel!
Welke gaming-pc is voor mij het beste?
Wij helpen je graag bij het kiezen van de juiste pc! Als je twijfelt over welke gaming-pc het beste bij je past, neem dan contact met ons op via de contactpagina en wij kijken samen naar de beste opties voor jou.
Ik heb een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat, waar kan ik terecht?
Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier op de contactpagina. Wij proberen binnen 1-2 werkdagen te reageren op je vraag.
Help, mijn beeldscherm geeft geen beeld!
Het komt vaak voor dat er geen beeld is als de pc niet goed is aangesloten. Volg de onderstaande stappen:
- Controleer de aansluitingen: Zorg ervoor dat je pc goed is aangesloten en dat het knopje van de voeding op de juiste stand staat.
- Aansluiting op de videokaart: Controleer of je monitor aangesloten is op de videokaart en niet op het moederbord.
Als je na het volgen van deze stappen nog steeds geen beeld hebt, neem dan gerust contact met ons op, en wij helpen je verder.